31 stycznia 2014

#Purple, purple everywhere!

 Hei.
Dodaję posta i lecę się nadal męczyć z wyglądem bloga. Tak wzięłam się sama za to stwierdziłam, że nie będę ''latać'' i się prosić aż mi ktoś go wykona. Mam tylko drobny problem z nagłówkiem... Jest większy niż szablon. Pomniejszałam go chyba z 74230947340 razy i nic nadal jest taki sam. Znacie może na to jakąś receptę?
Bransoletka  wykonana z fioletowych sznurków zamszowych. Uroku dodają jej sówka i kryształek. Na żywo prezentuję się jeszcze lepiej. (: Niestety jest już niedostępna. Leci do właścicielki :)
Przypominam o rozdniu (klick)                            Trzymajcie się. Klaudia.

Bierzemy udział w konkursie blog roku 2013
Jeśli masz ochotę i przede wszystkim podoba Ci się nasz blog zagłosuj! Dziękujemy (:





29 stycznia 2014

#again chains+ paczka z beads.pl

Hei.
Bez żadnego rozpisywania dzisiaj (może się domyślacie, że brak mi weny, niestety). Chciałabym was się tylko zapytać czy pasowałoby wam, że posty byłyby w dwóch językach? (tzn polskim rzecz jasna i w angielskim). A tak btw to znacie jakieś osoby, które wykonują design bloga? (szablon+nagłówek). To na prawdę ważne.
Poprzednia bransoletka z łańcuszków (link) miała duże zainteresowanie (mam już swoich stałych klientów i to nie jest mama! xdd), więc powstała druga. Tylko, że z dwóch łańcuszków, a nie trzech.




 +Bonusik dzisiaj przyszła do mnie paczka (odebrałam ją od babci o 15, bo byłam z przyjaciółką i kuzynką na świetlicy i zdjęcia są takie jakie są...)

                           Sznurki skręcane: lawendowy i sliwkowy, sznurki zamszowe:Jasny i ciemny fiolet.
                                 Zawieszki sowy (x2 wybierane losowo),serce i łącznik zębatka.
                                                10 karabińczyków i 4 końcówki (5,5 mm)
                                                                      Gratisy :)

Pozdrawiam Klaudia :*

25 stycznia 2014

Łańcuszek+mulina

 Hej :)
Dziś przychodzę z bransoletką typowo zimową ...
Jak widać dopisała kolorystycznie do pory roku :)
(Nie wiem co napisać XD)

W łańcuszek wplotłam mulinę i powstało oto coś takiego : 






Pozdrawiam  Dalia ;))

Łańcuszki.

Hei!
Jestem uzależniona od wszystkich internetowych sklepów z półfabrykatami...Cały czas na nie wchodzę, żeby popatrzeć na te cudowności, chociaż i tak wiem, że nic nie kupię. I tak mniej więcej tracę swój czas. Jutro jadę na lodowisko. Cieszę się. ^-^ Postanowienie noworoczne to było częstsze wrzucanie postów na bloga. No, więc wrzucam codziennie, ale tylko dlatego, że mam ferie. Zawsze zapominam pozdrowić nowych obserwatorów...więc POZDRAWIAM WAS ♥

Naszło mnie na zrobienie bransoletki z łańcuszków. A, że akurat miałam trzy różne łańcuszki i w dodatku krótkie too wzięłam się do roboty. Bransoletka czeka na nowego właściciela. :-)




I jak może być? Mam w planach zrobić jeszcze więcej takich, ale jak na razie brak mi łańcuszków.

Candy
A no i zapraszam was na rozdanie na facebooku, które kończy się jutro. Można wygrać bransoletkę w swoim ulubiony kolorze. ROZDANIE
                                                                           Pozdrawiam Klaudia (:

24 stycznia 2014

#Coś z niczego

Hej!
No dzisiaj miałam takie ambitne plany, żeby jakoś posegregować półfabrykaty w organizerach, żeby to przynajmniej jakoś wyglądało. Hah no właśnie miałam. Odechciało mi się jak na razie, ale muszę się zmotywować. Sprawa z zamówieniem na beads się wyjaśniła i jest już ok. Paczka prawdopodobnie przyjdzie tak we wtorek (z moim niecnych obliczeń xd). Popijam sobie tropikalną herbatkę i jest w miarę dobra. Zaraz biorę się za zaktualizowanie zakładki oddam/wymienię
A co do bransoletki nie wiem czy pamiętacie, ale w październiku robiłam podobną i tak samo ta jak i tamta powstała z resztek sznurków woskowanych (które uwielbiam a już nie mam żadnych tych grubszych i smutam :c) + jakieś tam drewniane koraliki, które nie miały drugiej pary. Wczoraj rozmawiałam z tatą o tym, żebym sprzedawała w internecie swoje wyroby ii z tego co się domyślam tata jest za. :D Więc trzymajcie kciuki. (:


Mam dla was jeszcze bonusik. Troszkę wczorajszych zdjęć mojej podłogowej pracowni. >.<




Kompletny syf i zdjęcia takie nijakie xdd
 Pozdrawiam Klaudia!



23 stycznia 2014

Błagam o lato

 Hej.
Czy Wam też mijają tak długo zimowe wieczory? Jest godzina 19, a mi się zdaje jak byłaby godzina 23! :< Ogólnie to chce mi się spać i zimno mi. Jak ja nie znoszę zimy :(( 
O godzinie 17 było -14 stopni...
Błagam już o lato ://
Tak w zimowe wieczory to tylko książka i gorące kakałko *..*Ale w zimę jest jeden plus! Są lodowiska! Właśnie jutro jadę :D

Oto co udało mi się wytworzyć ... Niestety brak weny :<<



Naszyjnik aparat :>


I kolczyki krzyże :D
Kocham zawieszki itp. z krzyżami, ale nigdzie nie mogę żadnej znaleźć na naszyjnik :<<

Idę na kakałko c:
Ciepłych dni Dalia :))

22 stycznia 2014

#Ostroo!

 Hei!
Ferie się zaczęły- przyszła nuda. Całymi dniami siedzę na komputerze i przeglądam przeróżne blogi i moje reakcje są zazwyczaj takie ,,omg jakie cuda!, też chcę tak umieć!, muszę to kupić!'' itp... Na prawdę szkoda, że można obserwować na bloggerze tylko 300 osób. :// Muszę zrobić ''oczyszczenie'' i posuwać blogi, które nie miały nowych postów od jakiś miesięcy... Mam ciekawą akcje...złożyłam wczoraj zamówienie na beads i nie przyszedł numer zamówienia na mój email iii napisałam do nich emaila z pytaniem czy to jakaś usterka czy coś i przysłali mi numer zamówienia....ALE! Z poprzedniego zakupu! Albo to ja źle wpisałam podczas zamawiana email albo to oni mają namieszane. xd No nic mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni. :)

Bransoletka czerwono-zielono-czerwona. xd Z szklaną przywieszką chilli + zielony szklany koralik:)
Tą bransoletkę możecie wygrać  o tutaj♥


Pozdrawiam Klaudia :)
Ps: Nie zapomnijcie dzisiaj o dziadkach!

20 stycznia 2014

♥Candy♥

Hei!
Dzisiaj przychodzę do was z niespodzianką! :-) A więc... CANDY ♥ Z okazji zbliżających się 18.000 wyświetleń!
Ps: ( nie mam zielonego pojęcia czemu te zdjęcia są takie szare... w aparacie są białe wtf...)
Przejdźmy do zasad.

Regulamin:
-Candy jest od dzisiaj tzn.20 stycznia do 20 lutego. Wyniki zostaną ogłoszone po rozdaniu w ciągu tygodnia.
-W candy mogą brać osoby tylko i wyłącznie osoby mające bloga.
-Nie wysyłam paczki za granicę.
-Sponsorem nagród jestem ja Klaudia.
-Losuję odręcznie, więc każdy ma szanse:-)

ZASADY:

#OBOWIĄZKOWE #
- Dodaj podlinkowany  banner na pasek boczny/dolny. (1 los)

#DODATKOWE#
- Polub nas na  facebooku TU ♥              
(1 los)
-Jeżeli chcesz możesz dodać nas do obserwowanych :) Byłoby mi miło :))) (czyt:. nam) (2 losy) (jeżeli jesteś już od dłuższego czasu to napisz to i również dostaniesz 2 losy)
-Notka na blogu z informacjami o naszym candy/rozdaniu wraz z podlinkowaniem. (2 losy)

Formularz.
-Dodałam Link na bloga- (link)
-*Polubiłam na fb jako-  tak/nie (Imię i pierwsza literka imienia lub nazwa grupy)
-*Notka- tak/nie( link do niej)
-*Obserwuję jako- tak/nie


                                                                          banner
                                         A teraz najlepsze czyli:
                                            #Nagrody#
Mix koralików:)
Zawieszki
Półfabrykaty



Metki, woreczki strunowe, ceny i jeden duży karabińczyk

 
Sznurek skręcany (chyba 3mm szerokości), zielona mulina, sznurki woskowane w kolorach lnu i czarny.
Bransoletka :)
 
UWAGA! CO DZIESIĄTE ZGŁOSZENIE BĘDĘ DODAWAŁA NOWE NAGRODY!
Pozdrawiam Klaudia i życzę powodzenia :*

19 stycznia 2014

Green&orange&blue


Hei!
Dzisiaj tak na szybko. Wzięłam się za posprzątanie moich organizerów (no dobra przyznaję się bez bicia... ogarnęłam tylko jeden z koralikami...) i maaaam strasznie dużo nie potrzebnych mi koralików, więc postanowiłam utworzyć zakładkę ODDAM/WYMIENIĘ <- Klick ♥  i co jakiś czas będą ją aktualizowała, bo pomyślałam, że bez sensu będzie tam wszystko wrzucić i zrobić mega duży (no dobra może nie tak duży...) spam ze zdjęciami. Nie będą się w tej zakładce znajdowały tylko półfabrykaty, ale na pewno jakieś inne rzeczy, które no tak na prawdę nie są mi potrzebne. A przyznam wam się, że jest to jak dla mnie duży krok, bo jestem hmm chomikiem? Który chomikuję wszystko co popadnie... (:
 W czasie tego mojego ''sprzątania'' zrobiłam trzy bransoletki a dzisiaj pokarzę wam jedną, która mnie urzekła (skromna ja). Może nie jest jakaś wystrzałowa, ale ma śliczne kolorki. :3 Miało być szybko a ja znowu się troszkę rozpisałam. Czyta w ogóle ktoś to co ja tu piszę? :D Tak z ciekawości pytam...



No poklikaj wiem, że chcesz D:

♥♥
♥♥♥

Pozdrawiam Klaudia :*
edit:

Przypominam o łapaniu licznika!

18 stycznia 2014

♥Tag- Moja ulubiona biżuteria♥

Hei!
Dzisiaj przychodzę do was z tagiem ''Moja ulubiona biżuteria''. Nie przeciągając przejdźmy do sedna.


Bransoletka z muliny (zdjęcie nie oddaje prawidłowego koloru owej bransoletki w rzeczywistości ma bardziej żywe kolory) Wygrałam ją w zabawie ''podaj dalej'' u Sth4u i ją uwielbiam (:
Naszyjnik z sówką dostałam w prezencie i jest bardzo uroczy. Może nie noszę go często, ale..go baaardzo lubię <3
                                 Tą bransoletkę dostałam od przyjaciółki na mikołajki rok temu (:
Kolczyki muffinki <3 Ach ostatnio je często noszę :-) Są przecudowne! Wygrałam je w zabawie ''podaj dalej'' u Yummy Cookie i chyba sobie zamówię jakąś nową parę (:
Pierścionki które kupiłam w Terranovie ( ogólnie to nie pamiętam jak to się piszę:/) za 9,90,- po przecenie <3
I ostatnia moja ulubiona bransoletka to bransoletka, którą dostałam w mojej pierwszej wymiance z suoegrog
i nosiłam ją latem co dziennie i trochę wyblakła od chloru z basenu. :/
Z góry naprawdę przepraszam za zdjęcia <3

Zapraszam was na konkurs, gdzie do wygrania jest moja biżuteria!
KLICK
Pozdrawiam. K.