30 czerwca 2013

BLOGLOVIN !


Hei ! Tak na szybciutko kilka informacji MYŚLĘ , ŻE NIE SĄ ZŁE :D:D:D:D
Mam nadzieje , że nie usuną ! -.-
1 lipca tuż , tuż usuwają google readera ( wybaczcie nie wiem jak to się pisze :'c o.o )
Więc jeżeli nie chcecie naszego bloga stracić z pola widzenia  to zaobserwujcie go poprzez BLOGLOVINA <3
Albo LAJKnijcie nasz fanpages na KLICK <333

Jakoś  ubezpieczone jesteśmy w różne ''gadżety'' :D Możecie dodać nas też do kręgów :3

Niedługo laptop wróci z  naprawy więć będę posty z moimi wyrobami :)

Pozdrawiam Klaudia :D:D:D

Mam nadzieje , że nie usuną ! -.-

25 czerwca 2013

Kartka ;3

Hei !
Długo się nie odzywałam . Nie dawałam znaku życia  ... niestety ostatnie moje prawie dwa tygodnie były masakryczne !   ....  Laptop w naprawie  ... Nie mam jak dodać zdjęć ..A przy komputerze stacjonarnym wejście USB jest zepsute .. Totalnie wymiękam ..
Udało mi się poprawić ocene z -wf'u na sześć; ) I mam teraz średnią 4.77 ^ ^ Uhuhuh w ostatniej chwili poprawiłam :D Chodzę już do szkoły C; Nareszcie nie mam tej durnej ospy ! ^^
No więc muszę coś wykombinować z zdjęciami :__: Ale spoookojniee :D Dam rade ^ ^
Agata ( moja i Dalii przyjaciółka ) zaprosiła mnie po raz siódmy na bal szóstoklasistów i dzisiaj idę :D
Tak , tak jestem o rok młodsza xd Dwa dni temu miałam urodziny ^^ Hah ! Mam już 12 lat xd
Dostałam świeeetne prezenty *__________________________* Nie mogę się doczekać wakacji *o*
Te dziesięć miesięcy szybko zleciały co nie ? ;p  Wyjeżdżacie gdzieś ? Ja prawdopodobnie nigdzie :>
xd                                  Lecę trochę ogarnąć pokój :)
                                                                                                        Pozdrawiam Klaudia !

                              *Tak , żeby notka nie była pusta wstawiam fajny pomysł na kartkę ^  ^*

16 czerwca 2013

Różnee :DD


Eloo :D
Przepraszam, że mnie nie było, ale było wystawienie ocen i poprawiałam
dużo nauki itp. Ale już jestem cała dla was xD
Jak żyjecie z faktem, że już za 2 tygodnie wakacje?! ^^
Ja aż cała promienieje! :3
****************************
Wyroby z nowych koralików :D


Bransoletki :>


Kolejna bransoletka ^^


3 pary kolczyków :]


Bryloczek

~Pozdrówka Dalia ^.^

14 czerwca 2013

Naszyjnik z kolcami ...


 
Cześć . 
Uff . Okazało się , że nie miałam pisać tego całorocznego sprawdzianu z przyrody ! Uwierzycie w to ? 
Uczyłam się prawie cały czas ... Tak naprawdę pisałam tylko sprawdzian z ostatniego działu C: 
Macie już wystawione oceny ? Bo ja mam tylko z matmy i religii ;)
Z Matmy pan wystawił mi 4 ! :D A  z religii dostałam 6 ;p 
Przewidywana moja  ocena z angielskiego to 3 xd Z tego przedmiotu jestem beznadziejna > . < 
Musze się przyznać , że to moja pierwsza 3 o.o 
Wczoraj odwiedziła mnie moja przyjaciółka Dominika xd Tak mnie odwiedziła , że została u mnie na noc xD 
Taaa . Oglądałyśmy film do pierwszej w nocy xdd Musiałam wstać z nią o 6 ;30 i ją zaprowadzić na przystanek xD Ja cała biala musiałam tam stać xD huehue ona musiała iśc do szkoły a ja nie ! xd 
Ogółem straszne nudy ;___ ;  Już nawet nie chcę mi się robić biżuterii .. A jak wczoraj wyszłam na dwór to normalnie odżyłam  ! :D A  tak w ogóle jak tam z waszymi ocenami na koniec roku ? Będziecie miały/eli 
pasek ? Ja tak xd CHYBA o.o Na początku źle sobie obliczyłam zamiast  podzielić wszystkie oceny końcowe przez 9 to policzyłam przez 8 i wyszła mi średnia 5,4 o.o a potem Dominika zauwazyła , że źle obliczyłam i wychodzi mi 4,88 ^ ^ Całkiem , całkiem , ale rok temu miałam 5,0 ... 
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Naszyjnik robiony na zamówienie dla przyjaciółki :3 

A zuważyłyście / liście , że dodałam zakładke ''Współpraca '' ? ktoś chętny :D ? 
Pozdrawiam Klaudia :D


                                                                       

9 czerwca 2013

Zielona Bransoletka


 
Hey ;) 
Z samego początku chciałabym baaardzo podziękować za komentarze w poprzednim poście <3 
To naprawdę motywuje do dalszego dodawania notek :D 
No więc tak od kilku dni nie jestem już ( prawie ) fioletowa a biała .
Mama zmieniła krem . ''Niby'' zdaniem aptekarki ten biały jest gorszy ale według mnie i mojej mamy lepszy . 
Grr ... Jutro będę musiała napisać całoroczny sprawdzian z przyrody ... i w dodatku będę  go pisała w domu .... Wydaje mi się , ale zazwyczaj w dodawanych przeze mnie notkach cały czas się żalę ... No kurde ! Muszę się wziąć za siebie i to bardzo xD 
W piątek odwiedziła mnie moja przyjaciółka Agata :3 ( jest moją sąsiadką xD  ) ( miała już ospę ;x ) 
Jak tylko mnie zobaczyła zaczęła się śmiać xD 
No nic ... Czekam tylko i wyłącznie , kiedy będę mogła pójść do szkoły .. Dziwne ;O Chcę mi się iść do szkoły o.o Ale nie z powodu nauki i nawet poprawiania tych durnych ocen tylko z powodu spędzenia chociaż tego tygodnia   z moimi przyjaciółkami .. rozumiecie wygłupy itp .. 
JEZUS MARIAN ! JAK SIĘ ROZPISAŁAM! :OO 

Wracając do tematu bransoletki xDD 
U mnie jest zieeeeeelonooo <33 
Bransoletka strasznie się mieni *____* 
i Baardzo przypadła mi do gustu <33 
A wam jak się podoba ? ;3 

Pytanie ; Lubicie czytać blogi takie hmm jakby to nazwać ''Życiowe '' ? 

Pozdrawiam wasza wygadana ( rozpisana ) Klaudia xDD 




6 czerwca 2013

Trzy delikatne bransoletki ~


Hey :) 
Od razu chcę przeprosić za jakość zdjęć ... Ale aparat dzisiaj nie chciał 
ze mną pracować ;/ Zawsze jak biorę aparat do ręki dostaję parkinsona ...
Czy tylko ja tak mam ? Kiedy nie planuje dodać posta to nie przestaje myśleć co napisać.. mam
mnóstwo pomysłow ... Ale , kiedy dosiadam tylko do laptopa NIC . Z.E.R.O
Nie mam pojęcia co napisać ... Dziwak ze mnie xd 
Ale wracając do tematu . 
Trzy delikatne bransoletki z sznurka woskowanego . 
Żałuje , że nie kupiłam pozłacanych karabińczyków ;c 
i żałuje też , że nie uciełam o takiej samej długości tego sznurka , bo po chwili , kiedy wszystko skleiłam
Wpadł mi do głowy pomysł , żeby to była jedna bransoletka ... No nic . Przynajmniej będę miała trzy osobne ;) 

Mmm . Nie ma to jak truskawki z własnego ogródka <3
Woooow . Rozpisałam się trochę O.o 
Planuje znowu zamówić paczuszkę z ''przydasiami'' ale nie wiem z jakiej strony internetowej 
Jaki sklep polecacie ? 


Pozdrawiam Klaudia ;) 

5 czerwca 2013

Nowe materiały ^-^

 Heej :3
Dzisiaj przyszła paczka z Pasarta ;D
Pochwale się wam!
Cała zawartość paczki :>

Łańcuszek, bigle otwarte, kulki gładkie :D
 

Karabińczyki :>


Koraliki akrylowe :p


Koraliki szklane granatowe ;3

Zawieszki ozdobne *_*


Koraliki szklane kryształki :]


Koraliki akrylowe



Koraliki szklane powlekane ^.^


Koraliki szklane spectura :D


Koraliki szklane :)

To wszystko :D < Miałam straszne problemy z dodaniem tych zdjęć :c Ale jakoś się udało i jest! >
Pewnie niedługo pojawią się nowe rzeczy zrobione z tych oto materiałów :D

~Bay, bay Dalia :D

Zielona Makrama


Hey !
Dzisiaj chcę wam pokazać moją pierwszą w życiu makramę ;3
Mnie się podoba :D A wam ? ;3
Kolejny dzień choroby . nie wytrzymam ;___  ;
Módlmy się , żeby trwało to tylko i wyłącznie dwa tygodnie ;c
Pogoda jest świetna w sam raz na czytanie książki ;D
Dostałam ''Życie Pi ''  Yann'a Martlel'a
Ps ; przygotujcie się na więcej makram ! :D
ps2 - Możecie na obserwować juz przez  Bloglovin ! :D
                                                                    Pozdrawiam Klaudia ;p

4 czerwca 2013

Problem z bloggerem .

Cześć .
Czy tylko ja mam takie problemy z bloggerem ?
Mniej więcej chodzi mi oto , że , kiedy wchodzę w układ aby dodać gadżet nie wyskakuje mi okienko  .
Drażni mnie to ponieważ nie mogę  nic pozmieniać na blogu .
Drugi problem polega na tym , że dodając posta nie wyskakuje mi okienko jak mam opublikować tego posty (publicznie itp ) i  często muszę go dodawać , bo tylko  i wyłącznie zapisuje się w roboczych;c   ... Też macie taki problem ? Jak zaradzić ? Proszę ratujcie mnie !

Post dodam na sucho , bo jeszcze nie zgrałam  zdjęć ;D

                                                                           Pozdrawiam Klaudia ;p

3 czerwca 2013

Paczka z KORALLO


 Hey ! :D
Przyszła paczka z Korallo :3
Więc wstawiam wam kilka fotek ;d
Ja lubię oglądać takie posty , bo zawsze coś podpatrzę ;p
                                          Zawieszki do telefony seledynowe ( 10 sztuk )
                                          Kolce kolory mix ( 40 sztuk )
                                         Kolce  ( 20 sztuk )
                                          Koraliki pomarańczowe neonowe ( 50 sztuk chyba xD )
                                          Kaboszony szklane okrągłe 12mm (10 sztuk)
                                          Kulki CRACKLE lazurowe 6mm ( 20 sztuk)
                                          Howlit turkusowy sieczka gruba ( 10 gramów )
                                                              ( Nakładki dostałam gratis ! xd )
                                          Sztyfty z talerzykiem posrebrzane zamówiłam 2x50 C;

                                          Sztyfty do wklejania kaboszonów  posrebrzane 12 mm
                                          ( 1 para ) 
                                    
                                          Turkus sieczka gruba ( 10 gramów)
                                       
                                         Sznurki bawełniane wosokwane (  szykują się makramy! :d
                                         Żółty , zielony i pomarańczowy po pięć m .
 
Końcówki pozłacane 3mm ( 50 sztuk ) 
      UWAGA ! SZYKUJĄ SIE NOWOŚCI ! :D
Klaudia ;33

1 czerwca 2013

Zdjęcia.







Cześć !
Jestem mega wkurzona ;c
Mam ospę . ;c
Akurat , kiedy zapowiada się ciepło , trzeba poprawiać oceny ...
Max 3 tygodnie będę siedziała w domu ...
Wczoraj dostałam e-mail od Korallo.pl , że została wysłana moja paczka więc ( chyba )
przyjdzie w poniedziałek C: Jestem cała fioletowa ( od takiej maści ) wszystko co dotknę brudzę ;___ ;
Ale jest jeden plus . Częściej będę dodawała  posty :D
Dobra kończę się użalać  i dodaje zdjęcia , które zrobiłam . Są tylko trzy zdjęcia ... Bo reszta zdjęć była rozmazana ;//
http://2.bp.blogspot.com/-TbnjH0Id7z8/UaNl7xTNrHI/AAAAAAAAAk4/0DOF8Cvw3CU/s1600/20130523530.jpghttp://4.bp.blogspot.com/-lus42oOWzXk/UaNmqEx0f3I/AAAAAAAAAlY/1x8JAACUq3I/s1600/20130526576.jpghttp://4.bp.blogspot.com/-DxuvFF0btok/UaNm1O95tJI/AAAAAAAAAlg/zy7FGxdOWqM/s1600/20130526585.jpg 
 Klaudia :3
ps ; jak podoba wam się nowy wygląd bloga ? C: