30 kwietnia 2013

CANDY !^^

Siema ! ;*                                                     CANDY ZAKOŃCZONE !

Nasze pierwsze CANDY CZAS ROZPOCZĄĆ ! xD

Zasady ^^
-Trzeba posiadać bloga .
-Trzeba obserwować bloga
-Trzeba wstawić baner na bloga na boczny pasek .
-NIE WYSYŁAMY PACZKI ZA GRANICĘ ! ;/
-Zgłoszenia przyjmujemy do 16 maja do godziny 19;00 !
JEŻELI CHCESZ DOSTAĆ DODATKOWY  LOS   POLUB www.Facebook.com/Jeeverlly
JEŻELI PO RAZ KOLEJNY CHCESZ DOSTAĆ DODATKOWY LOS WSPOMNIJ O CANDY I O BLOGU W NOTCE ;)
Jeżeli będzie 40 zgłoszeń dodaje ''Niespodziankę'' ;)
NAGRODY ^^
Pozdrawiamy :3 Dalia   i Klaudia ^^ 
                                        

SZPILKI
ZACISKI
KOŃCÓWKI DO ŻYŁEK
OGNIWKA
WSZYSTKO RÓŻNEJ
MAŚCI :)

                                          

                                        


BANER :33

25 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga, zaraz wstawię banerek na zozzysoul.blogspot.com.
    Lubię stronkę na facebooku, wspomniałam w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakie to patyczki fimo? Bo ja widzę jabłko, a te pozostałe to nie wiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och wybaczcie zapomniałam napisać :D

      Jabłko
      Gwiazdka
      I taki żółty człowiek xd

      Usuń
  3. zgłaszam się :)
    wszystkie warunki spełnione (poza dodatkowymi)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Obserwuje jako Ancymoncia
    Baner jest tu: http://ancymoncia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję, baner na blogu rebellioushandmade.blogspot.com, lubię na FB jako Dominika B.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się,
    obserwuję, baner na blogu modelime.blogspot.com
    pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do kolejki c:
    KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam przydasie wszelkiej maści ;) Lubię jako Monia D. Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog: modelina-izaury.blogspot.com
    Obserwuję: tak-izaura
    spełniłam nawet dodatkowe warunki :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! Banner wkleiłam na www.modeliner.blogspor.com
    + wspomniałam o rozdaniu w notce! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super gadżety :) ustawiam się w kolejce :) a może???? się uda :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://za-szalejmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. koralików nigdy dość:)
    obserwuję a banerek na moim blogu http://wmalymdomku1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja się zgłaszam :)
    obserwuję
    lubię FB jako Patrycja P.
    a baner zaraz się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze ja chcę. <3
    Obserwuję jako Dośkaa
    Na FB lubię jako Dominika Sz.
    banner na always-made.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Modeliniarka
    Lubię jako Magda R.
    banerek juz dodaję na modelinowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    obserwuję jako : natalia
    Lubię jako ; Natalia R.
    banerek dodany na ; modelinowa-cukierenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bawię się ;))
    obserwuję jako Adrianna Łozińska
    baner dodany ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako : Magda :**
    Nie mam bloga i fb. :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako pasja szarości
    a mój blog to - http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się ;)
    Nigdy nie próbowałam niczego sama zrobić więc może trzeba w końcu spróbować.

    Obserwuję jako: rozmarzona
    Baner:http://rozmarzona-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń