21 kwietnia 2013

Bransoletki :D

                                          Drewniane jedna jest na gumowej żyłce a druga na jubilerskiej ^^
                                         Taka tam kryształowa ( jak ją robiłam lała mi się lrew z palców -.-)
                                          , a druga taka zielona na szczęście xD
                                          Breloczyk i mooja ulubiona bransoletka ^^
                                          Te bransoletki już należą do mojej mamy :D
                                          I mój dzisiejszy nabytek ^^
Sieeemka ! ;*
Tutaj jak na razie same bransoletki xdd
Wczoraj wziełam sobie kocyk i cały zestaw i poszłam na dwór do ogródka :3
                                                                              Pozdrawiam Klaudia ^^

Ps; Zapraszam do obserwowania bloga

9 komentarzy:

  1. uwielbiam takie czapki ♥ Bransoleki prześliczne!
    zapraszam http://moj-swiat-zamkniety-w-olowku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie, wszystkie są super ♥

    Zapraszam do przeglądania, komentowania, obserwowania i polecania znajomym :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń